Şeyda'nın Günlüğü: Bayram Tatili; Alanya

1.7.17

Bayram Tatili; Alanya

Tatilden Selamlar ✋

Geçen sene Ramazan bayramında Karadeniz turu yapmıştık, bu sene de Denize girebilecegimiz yakın bir yere gidip tatil yapalım dedik.

Aslına bakarsınız, bayramda Memleketimde olmayı, büyükler ile bayramlasmayı  seven özleyen bir kişiyim.. Lakin Eş durumundan uzun bır tatili ancak bayramlarda görecek gibiyiz..
Küçüklüğümüzden beri, tatil için hiç gün belirlemedik. Yani herhangi birgün, nezaman istersek ozaman gidebildiğimiz için, Bayramları bayram havasında geçirebiliyorduk..Babamız Memur olunca, rahattık bayaa. Ama bir esnafın normal zamanda tatile gitmesi çok sakıncalı görünüyor. :)

Kırşehir-Alanya arası 520 km, Bayram  sabahı kahvaltıdan sonra öglen 13:00 gibi çıktık. Günümüzü yolda geçirdik ama yapacak birsey yoktu. Araba ıle yolculuk yaparsanız sabah namazı ile yola cıkmak her zaman çok daha iyi. 3 gece 2 gün kaldık. Bir gün Manavgat şelalesine bir gün Alanya kalesine çıktık. Bir de tekne turu yaptık..

Manavgat şelalesi hayal gibi bir mekandı.. Devasa bir şelale, Gördüğümde Dünya'yı bukadar güzel yaratan Allah, Ebedi kalacagımız mekanı Cenneti, nasıl bir güzellikte yaratmıştır diye, bolca tefekkür ettim..Aşırı kalabalık oldugundan, birde korkuluklar oldugundan cok fazla duramadık.. Ayağımın  su ile temas ettiği yer de kanım çekildi,  suyun soğukluğundan ☺️ O sıcakta böyle bir soğukta çok çok iyi geldi.. Manavgat şelalesinden bir kaç fotografı da paylasayım.

Dim çayına gittik. Orada da sabah kahvaltısı yaptık. Orasıda aynı soguklukta bir mekan.. Ayaklarımızı suya sokup kahvaltı yapacagımız bır yer diye düşünmüştük ama Beklediğimiz şey ile karşılaşmadık..

Alanya kalesınde güzel bir mekan da kahvaltı yaptık. Kahvaltısı da manzarası da dekoruda çok güzeldi.. Sizde giderseniz eger, Kahvaltınızı Alanya Kalesınde yapabılırsınız. Kalenın eteklerinde restorantlar mevcut.

Denize hepitopu üç kere girdik. Ama o bile yetti. ☺️Denizin ayrı bir havası var. İnsanı kendine çekiyor.. Gündüzü ayrı, gecesi ayrı güzell.

Seneye de Muğla, Taraflarına gideriz inşaAllah, aslında bu seneki planım oydu ama, Rabbim artık seneye kısmet etmiş olsun..

16 yorum:

1. Ailemle en sık gittiğimiz yer Alanya ve gerçekten çok güzel :)) Denizi, havası, kalesi, mağaraları şahane :) Tekrar yolunuz düşerse Damlataş mağarasına uğramayı, sütçü imam'da dondurma yemenizi öneririm :) Sevgiyle kalın :)

2. Çok güzel bir tatil olmuş 😊

3. Kısada olsa dolu dolu bir tatil olmuş Allah daha güzellerinide nasip etsin inşallah :)
    Güzel bir yerden başlanmış tatillere ayrıca görsellerde çok hoş.Sevgilerimle :)

YanıtlaSil
  4. Çok güzel yerler. Her sene gidermisin deseler kesinlikle evet derdim :)

5. Keyifli bir tatil. Tadını çıkartın. Bize de nasip olsun. 😇

6. Keyifli bir gezi olmuş.Antalya tarafına sadece bir kez gittim. Yıllardır Muğlaya takılmış durumdayım ben :)

YanıtlaSil
  7. keyifli vakit geçirmene sevindim ... ben muğla taraflarını daha çok severim ama :) sevgiler...

8. Çok güzel bir tatil olmuş :) Ayakların olduğu fotoğrafı da çok sevdim :)

9. Canımm iyi tatiller. Bizde eylülün ilk haftası Antalya'ya gidiceğiz, tabii gitmişken Alanyayı gezmemek olmaz. Kahvaltı için önerini aklımda tutacağım. :)

10. Çok keyifli bir tatil olmuş. Fotoğraflarınız da çok güzel 😍

11. Tatil, insanın bir yıllık yorgunluğunu alıyor. Darısı yapmayanların başına. :)

12. Ne güzel bir tatil olmuş. Gerçi tatilin kötüsü mü olur😁

YanıtlaSil
  13. Denizi gormek bile beni mutlu ediyor. Ne guzel bir tatil olmuş

14. Doğa bir harika oralarda güzel bir tatilmiş ☺️

15. Fotoğraflar harika, güzel bir tatil geçirmişsiniz ne güzel :)

YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...