Şeyda'nın Günlüğü: Mim / Geriye Bakış

14.12.16

Mim / Geriye Bakış

Oncelikle bu yazi seydanin gunlugu sayfasinda yayinlaniyordur..



Guzel bir mim warmis. sadevederin bu mim'i yapmış. . Ben de, bu acilardan dolayi  fazla yazi girmiyorken bari bu mim'i yapayim. Sizi de bos bırakmış olmayayim dedim..



2016 Vatan ve Milletimiz icin biraz mesakkatli gecti. Dunya icin ise, abd, israil, rusya, esed'in Musluman Alemine kan kusturmasiyla devam ediyor.. Allah'dan dilegim kendi kanlariyla bogulmalari.. 👊

Kisisel olarak 2016 nasıl gecti derseniz? Ilk baslarda oldukca mutlu (nisanlilik donemi)sonrasi monoton! diyormusum.Tabiki de degil..
Bircok uzgun olaylar,yasanan acılar, mutluluklar hayat hep boyle dewam etti.. Herzaman oldugu gibi yani..

Blogum da ise;  Ikinci Yıl'a girdim. Yeni bir camia, cıkarsız,samimi arkadaslar edindim. Istikrarli birsekilde devam ediyorum. Mutluyum..


Ilk yazmaya basladigimdan itibaren, izleyici sayimi fazlalastirmak icin elimden geleni yaptim. 1 yilda bence izleyici olarak bayaa yol katettim. Sizler sayesinde tabiki..
 358 kisiye buradan kucak dolusu sevgiler.✋

102 yazi girmisim.. Bir yıl gibi bir zamanda.. Cok az geldi bana. Bu yıl umarim daha cok yazi girer sizlerle beraber olurum..



Bu yıl icerisinde beni en cok sasırtan sey 1000 i ilk gordugum yazi olmustu. Buradan bakabilirsiniz. Eminim tıkladiginizda sizde şok oldunuz.. Ben bi yanlislik war diye dusunmustum. Taa ki bu Ay'lara kadar. Ama bi yanlışlık yokmuş. Goruntuleme sayisi arttirmak icin biseyler yapiliyormus benim tam da anlamadigim. O kurallara uymusum. Sonrasi malum..

Sonralarinda kendi çabalarımla goruntuleme sayilarimi oldukca yukselttim. Bu post ile 2261'i de gördüm.. Gecen ay da ki goruntuleme sayim ise 20.702
Toplam olarak 84.845 goruntuleme sayim. 1 yil gibi bi surecte bilemiyorum nasil bu sayi ama. Daha cok yazi girmem gerektigini ve birazcik daha zaman ayirmam gerektigini dusunuyorum..

Herseyin hayirlisi deyip, yazimi burada noktaliyor. Diger arkadaslari da bu mim'e dawet ediyorum. Kim yorum yapiyorsa mim'lenmis demektir.. Haberi ola.

        Sevgiyle kalin..

14 yorum:

  1. 2017 daha çok güzellikler getirsin sana:)))

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz açısından iyi sene olmuş o zaman 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birazcik oyle. Buna şükür diyelim

      Sil
  3. Cok daha bereketli yillar olmasini diliyorum. 😊

    YanıtlaSil
  4. heey baksanaaa kutlarım tabiiii baksanaaa ne dicem bir yılda 358 okur çok fazla iyi bir rakam yemin ederim bak sana. şimdiye dek 2261 tık alan hiç bir yazım olmadı. bir iki defa 1500 oldu galiba. toplam 85 bin de çok iyi ki. demek ki bak son zamanlarda artmış senin iyice. ben ayda yirmi bin tıkı iki kez geçtim. peki baksanaaa sen diyon yaaa ne yaptın görüntülenmen için ki. ya sen bize bi anlatsana bi yazındaaa :) ciddiyim valla bi de yine kutlarım bi dee senin eski blog dizaynını da hatırlıyom ben vallaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir mim yapmaya calisacagim bir kac hafta içinde 😊

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu blog dünyasına yeni katıldım insan bloguna bir kişi bile girse aşırı mutlu oluyormuş. Onu an be an yaşadım. Hepimiz için güzelliklerle dolu bir yıl olsun.

    YanıtlaSil
  7. Deep'e katılıyorum bize de anlat bu başarıyı.... 2017 daha iyi olsun... Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. çok güzel gelişmeler maşAllah, daha iyi yerlere gelirsin canım inşAllah :)

    YanıtlaSil
  9. Şeyda kızım. Güzel bir mim olmuş. Bence hepimiz yapmalıyız. Gayet başarılı sonuçlar almışsın. 2017 nin tüm güzellikleriyle seni karşılaması dileklerimle. Sevgilerimle yavrum :)

    YanıtlaSil
  10. Çok samimi bir olmuş Şeydacım. Başarıların daim olsun umarım bu söylediğin güzel hedeflere 2017'de de ulaşırsın. 2017 yılı tüm Türkiye'ye güzellikler getirsin. Ayrıca 2017 yılının sana sağlık, mutluluk ve huzur getirmesini dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. İzleyicilerinin daha çok artması ve daha mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle (okuyucu yazara kucak dolusu sevgi gönderiyor)

    YanıtlaSil
  12. Görüntüleme sayısı konusunda ben de son zamanlarda bilinçlendim açıkçası biraz zamanla öğreniyor insan :) 2017 herkes için güzel bir yııl olur umarım canım, öpüyorum çok <3 :))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...